Thursday, January 13, 2011

photo courtesy: rojak

Teringat plak rojak .. lapo plak


ROJAK

Ada org kata kalau buat blog kena pasal satu subjek je.. aku rasa blog aku dah cam rojak. Semua benda aku nak letak.. dari tips kecantikkan (cantik ke?)... kpd ketidak puas hati aku terhadap masyarakat dunia (chewah, ayat yang besar tu) tapi aku buat apa yang aku suka. ye tak?

Tapi aku rasa blog aku kini telah jadi blog gedik ku... Blog Make Up atau Blog Melukis Mata. Tak de la aku rasa aku nih pro. Aku mmg suka nak main2 make up. Realitinya, aku pun kekadang malas nak apply make up.

Nanti la kalau aku ada masa, aku main make up lagi dan letak proses2 camne nak apply eyeshadow... saje ..bukan nak menunjuk , tapi aku ni pelupa.. so untuk senangkan diri aku.. :)

Tata!

No comments:

Post a Comment