Thursday, December 30, 2010

Braids

Braids. Dalam BM ape ye?
Tapi nak cakap aku expert dalam wat rambut sendiri, hampeh.....
proses dalam pembelajaran yang melibatkan rambut2 putus sebab kuat sangat tarik... atau rambut jadik kelam kabut kat akhir2 tu...benci la... kalo korang pernah wat braids.. mesti der masalah tu.
Satu je yang tak best braid nih, kalo rambut terang atau blond ke...cantik le sebab nampak braiding tu...
Rambut aku dah hitam atau mmg dah lame hitam... senang nak jaga kat sini.... kalo kat KL bole le gedik ngan rambut karat, salon murah maaa... kat sini...aaiiihhh... mahal nak mamp..
so aku dye je hitam..senang abis cite...
Tapi obsesi aku untuk nak wat braid cantik2 tak luntur walaupun aku braid tak nampak sebab rambut hitam.






Kalo aku dah pandai..aku post braid aku wat sendiri..takat nih..hodoh lagi..:)

Nanti la ye.. :)


No comments:

Post a Comment